السلام علی المهدی الذی وعد الله به الامم

اَللَّـهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ،فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ، ضَلَلْتُ عَنْ دینی.

السلام علی المهدی الذی وعد الله به الامم

اَللَّـهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ،فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ، ضَلَلْتُ عَنْ دینی.

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اطلاعیه

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 


  

با سلام خدمت محبین اهل بیت علیهم السلام 


از آن جهت که حقیر طلبه هستم، وظیفه خودم دانسته ام  تا آنچه را که از تعالیم اهل بیت علیهم السلام یاد گرفته ام به دیگران هم در حد توان نشر دهم.

از این رو بنده وبلاگی رو ایجاد کردم تا با اون بتونم با تعداد افراد بیشتری در ارتباط باشم و در حد توان پاسخگوی سؤالات آنها باشم اما برای اینکه إن شاء الله این وبلاگ رونق پیدا کنه و مخاطب بیشتری جذب کنه از عزیزان خودم درخواست دارم به این وبلاگ سر بزنید و نظرات مهم خودتون رو به بنده منتقل بفرمایید. 

إن شاء الله که این قصد خیر است و شما نیز بنده رو در این امر خیر یاری میکنید. 

به امید اینکه ذره ای برای دین مبین اسلام مفید باشیم.


  ⬇   ⬇    ⬇    ⬇   ⬇


✒آدرس وبلاگ بنده: 

http://sheikhjavad.blog.ir/


✒شماره واتس آپ بنده :

09104642017 


 💠ارادتمند محبین اهل بیت ع 

         محمد جواد بنداد💠

  • محمد جواد بنداد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی